Het Alice verhaal

Maandagochtend 15-08-2001
Mijn mail functioneert niet meer. De klantenservice weet te melden dat men de mailserver heeft omgezet,
maar dat alles weer zou moeten werken. Dat doet het dus niet. Ze melden daarop dat ze de technische
dienst zullen inschakelen. Op de vraag, wanneer is het opgelost, komt het doodleuke antwoord:
“Dat kan 3 tot 5 dagen duren”. Na een korte afkoelingsperiode, door mij zelf ingelast,
zeg ik de persoon aan de lijn, dat ik toch verwacht dat het vandaag toch opgelost zou moeten zijn.
De persoon aan de lijn kan dat natuurlijk niet beloven...
Wel beloofd hij dat men me zal bellen als alles weer werkt.

Maandagavond 15-08-2011
Toch maar een klacht ingediend, want de zaak werkt nog steeds niet:

Al de hele dag heb ik geen toegang tot mijn mail (rjv@alice.nl).
Ondanks enkele telefoongesprekken met uw helpdesk (ruim betaald!) is het probleem nog
steeds niet opgelost.

Gezien het feit dat ik momenteel veel belangrijke email verstuur en ontvang kunt u zich voorstellen
dat mij dit zeer ontstemd
(ik druk me hier nog vriendelijk uit).

Ik zie graag van u de volgende zaken zo spoedig mogelijk, uiterlijk dinsdag 18:00 uur:
- Oplossing van het probleem.
- Stellingname over de oorzaak  van het probleem en de gedane acties om het op te lossen.
- Een voorstel om veroorzaakt ongemak te compenseren.

Als ik bovenstaande niet binnen gestelde termijn ontvang zal ik mijnerzijds actie ondernemen om d
eze problemen in het vervolg niet meer te ervaren. Gezien eerdere problemen,  overweeg ik
namelijk al langer Alice te verlaten en mijn zaken elders onder te brengen.

Uw spoedige reactie afwachtend verblijf ik.

Hoogachtend,

R.J. Veenendaal

Dinsdag 16-08-2011
Goh, de mail werkt weer... Van Alice no news, no glory!

Dinsdag 23-08-2011
Jawel: een mail van Alice

Geachte heer Veenendaal,
Door een tijdelijke technische storing bij de introductie van de nieuwe mailomgeving kon u tijdelijk niet inloggen.
Dit is inmiddels verholpen, ukunt met uw accountgegevens weer normaal inloggen. Mocht u desondanks nog
problemen ondervinden hiermee, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Het Alice Team


Vrijdag 26-08-2001
Ik ontvang een telefoontje van de klantenservice van Alice. De dame aan de lijn weet te melden
dat ik weer zou moeten kunnen inloggen.

Tot op heden heb ik geen antwoord op de 3 punten, gesteld in mijn mail en Alice binnenkort een klant minder...
WAY TO GO ALICE!!!